دلیل استفاده از استوری اینستاگرام

دلیل استفاده از استوری اینستاگرام

امیر آمون ۱۲ تیر ۱۴۰۳

ما در این مقاله قصد داریم به رشد کسب و کار شما کمک کنیم که از چه راهی قدم بردارید تا رشد چشمگیری داشته باشید و هر محتوایی که در استوری قرار می‌ دهید سریع و به راحتی قابل مصرف است و باعث می‌ شود مشتریان روی آن کلیک کنند.

استفاده از محتوا در استوری

هرچه محتوای شما منظم تر باشد افراد بیشتری برای پیش بینی و مشتاق دیدن آن رشد می کنند و فیلم انحصاری و پشت صحنه که افراد پشت پرده برند شما را نشان می دهد و اوج محصولات و خدمات جدید راهی عالی برای پاداش دادن به دنبال کنندگان شما و تقویت وفاداری به برند شما است و دیگر گزینه های محبوب دستور العمل ها و آموزش های مربوط به محصولات شما فریاد های مشتریان پرسش و پاسخ و اطلاعیه های انحصاری است.

آگاهی از برند

استوری ها در بالای اینستاگرام ارائه می شوند و به این معنی که آنها اولین چیزی هستند که کاربران هنگام ورود به برنامه می بینند و با استوری های جذاب اینستاگرام که به آنها کمک می کند بخشی از سفر برند شما را احساس کنند و در جلوی ذهن مشتریان خود باقی بمانید و استوری میزان زمانی را که افراد در اینستاگرام می گذرانند ۲۸ دقیقه افزایش داده است و در حالی که بیش از یک سوم کاربران هر روز از استوری استفاده می کنند و با محتوای مرتبط که اشتیاق شما به صنعت و برند را نشان می دهد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و برخی از استوری‌ ها به‌ ویژه فیلم‌ های زنده به برخی از دنبال‌کنندگان شما هم اعلان فشاری می‌ دهند و بازدید ها و آگاهی از برند را افزایش می‌ دهند.

افزایش فالوور با استوری اینستاگرام

استوری‌ های اینستاگرام قابل کشف هستند و به این معنی که برای حساب‌ هایی که در حال حاضر شما را دنبال نمی‌ کنند در دسترس هستند و این ویژگی راهی عالی برای یافتن طرفداران جدید می‌ کند و بیشتر آن‌ ها از حساب‌ هایی هستند که در حال حاضر آنها را دنبال نمی‌ کنید و این Instagram Discover است و اینستاگرام استوری هایی را که کاربران از نظر آنها جذاب هستند را انتخاب می کند و آنها را در بخش ویژه خود به دیگران ارائه می دهد و اگر استوری شما به اندازه کافی سرگرم کننده باشد راه خود را به آنجا باز می کند و به شما فرصتی می دهد تا فالوور های خود را به شدت افزایش دهید.

ایجاد تعهد شغلی در اینستاگرام

کارمندان شما بزرگترین حامیان برند شما هستند. تیمی متشکل از افراد متعهد و مشتاق که برند شما را دوست دارند، همیشه بهترین کار را انجام خواهند داد. با اجازه دادن به آنها برای کنترل استوری های اینستاگرام به آنها کمک کنید حتی بیشتر با برند شما درگیر شوند. آنها از حضور در خط مقدم برند لذت خواهند برد، در حالی که مشتریان شما از آشنایی با افرادی که در پشت کسب و کار هستند لذت خواهند برد. همه چیز در مورد ادامه این حس انحصاری و وفاداری با نمایه خود است.

جذب مخاطب به برند خود

برای اینکه ببینید چه کسی استوری شما را تماشا کرده است و روی آن کلیک کنید و برای دسترسی به تجزیه و تحلیل اولیه انگشت خود را به سمت بالا بکشید و این بهترین راه برای کشف نوع افرادی است که با برند شما درگیر هستند و بینشی از زندگی کسانی که محتوای شما را مصرف می کنند به دست آورید و حساب های این افراد را بررسی کنید تا تصور بهتری از جمعیت خود داشته باشید و ممکن است یک جمعیت شناسی جدید به دنبال محتوای خود بیابید که بتوانید محصولات ، خدمات و محتوای خود را به آن پاسخ دهید.

جذب فالوور با استوری

این یک راه عالی برای به دست آوردن فالوور است و افرادی را پیدا کنید که استوری های اینستاگرام شما را تماشا می کنند و در حال حاضر شما را دنبال نمی کنند و ابتدا آنها را دنبال کنید و با انجام این کار محتوای فوق‌العاده‌ ای را که اخیراً در کانال شما تماشا کرده‌ اند به آنها یادآوری می‌ کند و احتمال زیادی وجود دارد که شما را دنبال کنند.

رشد کسب و کار با استوری

استوری های اینستاگرام برای کسب و کار امروزه یکی از خلاقانه ترین ابزار های بازاریابی است و از زمانی که استوری های اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کردند از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی استوری اینستاگرام تبدیل شده اند و آنها روشی خلاقانه برای نمایش نام تجاری ، محصولات یا خدمات شما هستند و در عین حال مخاطبان شما را درگیر می کنند و برای یک کسب و کار ایجاد یک استوری اینستاگرام بیشتر می تواند شخصی تر و کمتر از یک پست سنتی احساس فروش کند و به ایجاد ارتباط نزدیک تر با مخاطبان شما کمک کند.

استوری عمومی اینستاگرام

شما می توانید با تنظیم تنظیمات حریم خصوصی خود تصمیم بگیرید که آیا داستان های خود عمومی هستند یا خصوصی و اگر حساب شما خصوصی است فقط برای افرادی قابل دسترسی است که شما آنها را تأیید می کنید و اگر عمومی باشد همه می توانند داستان شما را ببینند و از آنجایی که شما از حساب خود برای بازاریابی استفاده می کنید که احتمالاً می خواهید حساب شما عمومی باشد اما می توانید آن را با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنید.

استفاده مجدد از محتوا در استوری

استوری های اینستاگرام شما ممکن است فقط ۲۴ ساعت زنده باشند اما می توانید با استفاده مجدد از آنها در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود طول عمر آنها را افزایش دهید و این یک راه عالی برای استفاده بیشتر از محتوای خود و در عین حال صرفه جویی در زمان است و می‌ توانید با پیوند دادن حساب‌ های خود در این دو برنامه هر پست را به‌ طور خودکار در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید یا در صورت تمایل می‌ توانید به‌صورت دستی دوباره در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید و می‌ توانید استوری‌ های اینستاگرام خود را دانلود و ذخیره کنید و آن‌ ها را مجدداً در Pinterest یا TikTok به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

در نتیجه استوری ‌های اینستاگرام به کاربران کمک می ‌کند تا داستانی بزرگ‌تر و غنی‌تر از مجموعه‌ ای از عکس‌ ها و ویدیو ها ایجاد کنند و داستان ها هم موقتی هستند و آنها به مدت ۲۴ ساعت در اطراف هستند و پس از آن ناپدید می شوند.